Surpuppar

Matematik är som min Akilles häl, min svaga punkt. Något som jag
är väl medveten om att jag inte förstår: Ändå blir jag ständigt besviken.
Hade första MA-provet idag och hur gick det? Ville bränna sönder skiten,
det var dock något som jag inte fick göra.. Så nu surar jag lite sådär smått,
tänkte tanka ner Avatar (alltså den tecknade serien, fucking love <3) och glo
på det i nåra timmar! By the way, nu börjar jag min countdown: 4 dagar kvar.


På busshållplatsen imorse, lovely!

"Mathematics is a difficult thing,
I never understood what
was the missing link.
And by the time I calculated
the correct solution,
the question had escaped me
and so did the conclusion."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0