Mysipysing!

A Day To Remember – Homesick grr, enda som kommer spelas nu!
Linda ligger bakom mig i sängen och sjunger med till låtarna. :D
Seriöst, brutalaste uppvaknandet imorse. Lindus var vaken 2 timmar
innan jag ens hade planer på att stiga upp och hennes energi gick ut
på mig. Petande, kittlande och tjötande sprang hon fram och tillbaka
för att få upp mig ur sängen. Lyckades hon? Na. Så till sist släpa hon
ur mig, SKOJAR INTE, tog 3 sekunder sen låg jag på golvet. Fml.
Anyhow, gaaanska trög idag så blir nog inte mycket gjort! Ha det.




Kommentarer
Postat av: Fellnert

Lycklig_chey_95! Du ser alltid så fin ut när du är sådär glad, man blir alldeles varm bara av att se sådana bilder på dig, knasboll <3

2011-10-24 @ 04:53:44
Postat av: Anonym

Hahah thanks Fellnärt (a)

2011-10-25 @ 20:27:58
URL: http://shinebow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0