Curse I tell you!

VARFÖR - slutar det alltid regna när man precis kommit in och börjar igen
så fort man sätter foten utanför dörren? VARFÖR!? Hatar regn. Fy bubblan.
Idag på NO:n gjorde vi något jag tycker är hur fräckt som helst:
Vi tog blodprov på oss själva! Stack oss i fingret, ba tjopp, och tog reda på
vilken blodgrupp vi tillhörde osv. Riktigt roligt om du frågar mig :D
Trots att jag är lika trött som om jag inte sovit på år och dar så ska jag ta
mig lite tid till att plugga. Antika Grekland here I come! Ha det göttans.
Countdown: 3 dagar kvar!



Kommentarer
Postat av: LINDÖWS THE ONE AND ONLYYYY

rätt så snygg :$

2011-10-18 @ 20:37:29
URL: http://musicfreak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0