How could you be so heartless

  • "Träffade" en trevlig bebis för en gång skull på Condeco imorse.
  • Den där föreläsningen vi var på var relativt bra.
  • Pappa meddelar att råttuppfödaren har hört av sig - håll tummarna!
  • Mamma gör alldeles förträfflig middag som får fint sällskap av Nicko.
  • Jag och Zack går ut, vandrar flera varv runt Eriksbo och ba pratar.
Min dag var, tills för ungefär 2 timmar sen, helt suverän! Skojar inte,
var längesen allt flöt på såhär fint. Men självklart får jag inte hålla kvar
särskilt länge i den fridfulla känslan jag sällan känner. Nej för nu är jag på det
absolut sämsta tänkbara humöret. GAH. Ödet som log så vackert åt mig förut..


Kris Allen – Heartless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0