Lonelyyyy, I am so looonelyyy

Var gaaanska så less på min gamla header så jobbar på en ny.
Så länge får det bli den där! Tog den för länge sen, ganska mysig :D
Förut satt jag borta hos Kitty och tittade på "I spit on your grave"..
Av någon anledning känner jag mig mindre benägen att sova nu då!
Den är inte direkt skräck men den är pretty brutal. Det räcker tydligen
för mig så att jag får creeps och inbillar mig massa saker. Huew.
HATAR verkligen skräckfilmer men ändå lär jag mig aldrig att jag inte
borde titta på dom. Älskar att vara rädd på det där sättet under filmen,
men så fan heller efteråt! Lust att sova med mig inatt? Inte? Synd..
Ba för det ska jag fortsätta att titta på Avatar tills jag ser ut som:


.. Sokka! Hehehe. Barnprogram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0