Göttar mig i stunden

Tja dudes, whattap. Jag tänkte bara berätta ännu en gång hur mycket goda
vänner verkligen betyder. Jag har varit kopiöst arg dom senaste dagarna,
kanske har märkts hehe, men när jag var med Linda idag igen kunde jag
inte göra annat än att skratta och känna ett visst lugn inuti. Det är skönt!
Samma sak när jag träffade Carro imorse, för när hon är på gott humör
är jag också det! För övrigt spenderar jag inte så mycket tid att tänka på
plugget som jag egentligen borde, 3 prov (som jag vet om) närmar sig
medan jag bara springer omkring, fjantar mig och längtar till julafton.
Känner mig som ett litet barn igen över hur exalterad jag är redan nu!
Hoppas att ni alla, trots det äckliga vädret utanför, känner som jag. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0