Bitches, please

Om folk bara skulle kunna sluta anklaga mig för saker precis hela tin.
Jag börjar bli obeskrivligt trött på människor som säger sig vara mina
nära och kära men som ständigt slänger mer skit i ansiktet på mig.
Det kan vara om allt möjligt verkligen, men känslan av att det alltid är
mig det är fel på börjar gnaga mer än vanligt nu. Så det slutar upp i att
jag skriker, gormar och gapar på minsta lilla missförstånd hos personen
jag talar med, eftersom jag är less på att bli tagen för att göra misstag 24/7.
Snälla rara ni - give me a break before I break down.


Förutom mitt lilla "problem" där uppe har jag haft en soft helg med lilsis,
köpt julklappar till hela min familj. Och för eran information så älskar Linda
mer än någonsin just nu, min lilla snuttefis är hon. Btw, ny tröja, så fin.


Kommentarer
Postat av: Lindusennnnn

bara din lilla fis är jag! pusspåreyfinastevännen<3

2011-11-28 @ 15:18:46
URL: http://musicfreak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0