WOOPWOOP, happyface.

Sweet bananas, fick 30/30 (dvs MVG) på mitt franska prov.
Det trodde jag inte om mig själv, att jag kunde lyckas med nåt sånt!
Haha, gjorde min dag tror jag fan. :D när en tisdag är riktigt bra,
då blir man i högsta grad glad asså! Inte alltför ofta det händer liksom.
Så förutom min kolossala trötthet så har min dag varit pure awesomeness.
På måndag är betygen satta och man kan äntligen relaxa till fullo! Soft.
Atm sitter jag och lyssnar på den tjej jag trodde att jag skulle hata förevigt;
Avril Lavigne. Lyssnade mig trött på henne i 5-6an men nu får jag nostalgi.
Ännu en positiv grej med dagen ju! Jisses.. Ha det gött folks! :)


"You're so fine, I want you mine, you're so delicious.
I think about you all the time, you're so addictive.
Don't you know what I can do to make you feel alright?

Don't pretend, I think you know I'm damn precious.
And hell yeah I'm the mother fucking princess!
I can tell you like me too and you know I'm right."

Kommentarer
Postat av: Linda

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG!

MARIA ALGOTSSON, LYSSNAR PÅ AVRIL? That's so awesome.

2011-05-24 @ 21:42:45
URL: http://musicfreak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0