Today I don't feel like doin' anything.

Ingen skola imon och ändå funderar jag på att lägga mig nu.
Är så maximalt trött att jag bara känner ögonlocken dras neråt.
Förjävligt? Yes sir. Anyways! Vi hade bara 2 lektioner idag vilket
var helt jävla strålande! Sen vet man ju aldrig hur det gick på
franska provet men du vet, sånt löser sig ju alltid. Käkade asgod
middag när jag kom hem, blev äpplepaj till efterrätt och allt bara..
Gudomligt för sjutton gubbar: gudomligt. Kanske ska titta på en film?
Låter som en alldeles utmärkt idé. Godnatt everyboty!

PS;
bara för att Jens tycker att han är jättefinsk, så ska jag -
Eva Maria Algotsson - bli jättemycketfinsk. Typ sen. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0