Onepiece rips my heart in two.

(Haha, jag är för rolig med mina små ordskämt här och där..)
Okeyokeyokey! Idag har något helt obeskrivligt hemskt hänt:
jag blev lite kär i en onepiece. Vart är världen på väg för fan!?
Inte för att det är en megastor pyjamas, för det avskyr jag egentligen,
men för att färgen var underbar och den var allmänt söt bara. Fml.
Förutom mitt extremt stora misstag att gå in i onepiece butiken så har
min dag varit superduper! Typ. Inte jobbat alltför mycket i skolan,
vilket är sådär. Men tackade ja till Sofias balkommitté erbjudande så
på fredag blir det första mötet! Är så jääävla taggad faktiskt. :D
Åkte in till stan efter skolan med Bells och provade massa klänningar.
Fanns skit mycket snyggt men ingen som man riktigt fastnade för.
Blir nog stan nån dag snart igen fast med morsan istället. Hennes åsikter
är liksom en stor del utav detta! Anyways. Efter det var det hem, äta, träna.
Asså det är helt gal1 vad mycket jag rört på mig dom senaste dygnen!
En timme boxning och en timme basket igår, idag har jag och Bella gått
så mycket att det kändes som att knäna skulle ge upp på slutet +
en och en halv timmes träning på det. Sweet. Någon kommer ha ont imon!
Hoppas alla har det soft och att ni är snälla små pojkar och flickor. Ciao! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

"WEEE used to be onepiece, now we're TWO! med utländsk brytning"

2011-05-05 @ 21:43:11
URL: http://musicfreak.devote.se
Postat av: Anonym

HAHAHA "true story" trodde fan att jag skulle dö xD

2011-05-05 @ 21:58:38
URL: http://shinebow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0