Nu tar min hjärna semester!

Allt är klart i skolan nu. Ser nääästan ingen anledning till att dyka
upp längre! Men det måste man ju - tydligen.... Kanske drar hem
tidigare imon dock, orka gå till 4 utan något arbete! Och så ska jag
ju handla med morsan inför helgens besök. Hm. Gillar mina planer! :D
Idag gick vi bara till 3 och jag åkte hem med Jossan, som gjorde mig sällskap
hela vägen hem! Tillsammans gick vi till henne för att ta en rejäl promenix
med Lilleman och Boris, jättemysigt. Sen joinade hon mig hem igen,
där Mackan satt och nörda så han var med oss. Vi fjantade oss framför
kameran och sådär. Efter att hon dragit hem fixade vi Mackans hår,
vi blev ganska nöjda faktiskt. ;) now it's time to hit da showa! CIAO


Världens finaste bror, pusspusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0