L.Y.D

Asså herre min heliga shit säger jag bara, tiden flyger fan förbi!
44 dagar kvar tills skolavslutningen. Tar man bort alla helger och
andra lediga dagar så blir det ju knappt något kvar! Samtidigt som det
känns helt underbart så blir man lite stressad. Mycket som ska göras nu..
Har iallafall haft en mysig helg med Lindus Holmus - som vanligt.
Valborg + hon och jag har liksom blivit tradition. I fredags var vi hemma
hos mig och lagade mat, stekte och bara tog det chill. Igår skulle vi ha
köpt skjortor till dansuppvisningen med Eve men blev inte så. (Fett taggad
inför det btw, just a sidenote!)
Sååå jag köpte ett döende gulligt linne och
ett par shorts till Linda. Hennes lite sena födelsedagspresent. Hon blev glad! :D
Vi drog till Gråbo senare och ba luffa runt. Sen var det dags för maj elden,
efter det blev vi sjukligt hungriga. Allt hade stängt i den lilla skithålan så våran
sista utväg fick bli: kladdkaka. Även fast vi ska börja dieta nu fram tills sommarn.
Nya tag idag! Grillade borta vid Santo & Annelies lott ikväll, var asmysigt fast kallt.
Fick träffa pappas lilla kärlek också, verkar trevlig. Ha det gött grillat kött!


"Tired of her friends back home,
waiting for good days to come.
Living life after a map.
She took of, she had enough.
Broken dreams were all there was.
Now she's out there on her own, I wonder where she's gone.

All lights out, the stars will guide us through

our darkest times. Believe in yourself and
live your dreams, life's waiting for you.
Live your dreams, life's waiting to begin.
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0