I'm doing it while I'm young and stupid.

Holy shit, I kant beliv it! Var ute och gick med Jocke i 2 timmar.
Jag som hade noll vilja att göra något, inte ens lyfta på arslet från stolen
och hämta ett glas vatten, gick ut i 2 timmar. Lite stolt blir man ju nästan.
Är så fruuuktansvärt trött nu dock så att jag skulle kunna somna här och nu.
Det skulle iofs vara ganska roligt men nej. Har ju en säng att sova i!
Matte nationella gick rakt åt h-vete idag, vi ska inte prata mer om det.
Hatade mitt liv grovt för flera timmar. Nu är jag på bättre humör som tur är!
Tittade på en film vid namn "Milf" förut, så otroligt ful och fel så asså.. Nej xD
Men jag menar, hittar man en film med det namnet måste man ju ba titta!
Så nu har jag gjort det också. :D godnatt på alla och ha det gött förfan.


"We can be like prisoners yeah
and we can be alone.
Or we can make a mess like no one knows
and risk it on our own.

Spending the money that we don't have

but we don't care, no-oh.
Livin' like kings with broken strings
and our face down to the floor.

Livin' with our headphones up.
We got sound and thats enough.
Nobody can touch us and we
run and we run and we run.

Hey hey, we'll be young forever.
We'll be young forever till forever stops."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0