Hockey, dans och eurovision.

Åhåhå, haft en grymt soft helg! I fredags slutade vi runt 11,
eftersom det var orientering. Kom hem och bara tog det lugnt,
var med Mackan och sådär, tittade på hockey och bara njöööt!
Sverige mot Finland i final (matchen visas på TV nu förövrigt så ska
strax gå och titta på den)
förfan! Och eftersom jag är en stolt
halvfinne så håller jag på Suomi. Igår var det eurovision också,
fyfan va taggad jag var, vetej varför. Så fuck Azerbajan för deras
skit låt och deras skit seger. Min favorit låt blev iallafall Irlands,
Jedward - Lipstick! Kommer ha lyssnat sönder den i slutet av imorgon.
Idag var det träning på teatern då. Gick la sådär men det var kul.
Känns som att våran lilla grupp är mer sammansatt nu! Hockey-time,
ha det gött allesammans. :)


Mina nya favo-tvillingar. Grr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0