Det blev så fel.

Det här må ha varit en av dom hemskaste helgerna i mitt liv,
men den avslutades iallafall jättemysigt. Tittade på "I am number 4"
igårkväll med bröderna och vi hade så jävla roligt! Ibland kan man inget
annat än att älska dom. Idag åkte jag till Los Angered med mamma
och köpte allt som krävs för en perfekt grillning. Fan. så. gott!
Är spräng mätt. Nu ska jag städa lite, lyssna på Nanne Grönvall (som jag
på något vänster lyssnat på hela dagen)
och gå till farsan. Peace.


"Säger förlåt, vill att du ser.
Jag ändrar mig, älskar dig,
åh jag ber.
Att du förstår det blev så fel.
Du kom i kläm
och jag skäms för det.
Jag kan ge dig svar, det jag har,
om jag får stanna kvar."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0