Actually, it's CAPTAIN Jack Sparrow.

Jag vet inte vad som hände men plötsligt är det söndag.
Helgen är snart slut och jag förstår inte hur det kan gå så fort!
Var ju fredag nyss liksom, hallå? Det är sorgligt.. Anyhow!
Såg "Pirates of the carribean 4" igår, lika grym som dom andra. :D
Efter att ha gjort 3 filmer innan tycker jag att det är bra att dom lyckats
behålla kvalitén hela vägen. Sweet sweet. Så igår var vi då ett stort,
glatt gäng som satt på biopalatset! Hade the time of my life,
var verkligen riktigt jävla roligt med alla igår. Och tjänade 50 spänn,
eftersom Nina hittade två stycken vid bussen, men jag tog upp dom så..
Man delar ju 50-50 liksom! Easy money. ;) nu ska jag fortsätta med
min söndags syssla - dvs - godis och spel. Ha det gött!


Knas. Mitt hår ligger fel. Hm.

Kommentarer
Postat av: Fellnert

Haha så gullig, mitt lilla troll <3

2011-05-29 @ 17:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0