5 shows - check........

Sweet jesus och alla hans lärjeungar. Om jag bara kunde beskriva
känslan i min kropp just nu, så skulle jag göra det, men jag kan inte.
It hurts. Kul har det varit dock! Kändes som att man gav sååå mycket mer nu
ikväll på familjeföreställningarna. Som att man fick en enorm jävla sockerkick
som bara rusade ut via alla rörelser man gjorde! Fan-fucking-tastiskt.
Jag älskar att dansa. Dance or die, that's my motto! Att anstränga sig såhär
hårt och fokusera på stegen som att dom vore ett nationellt prov tär på psyket.
Är extremt trött, helt slutkörd för att vara ärlig. Så nu blir det sängen för mig.
Vill bara tacka alla underbara polare jag fått under dessa 10 månader på Blå stället,
för hur grymma ni är och jag älskar er - vi ses igen till hösten! Ha det soooft ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0