Jag ger upp!

Jag har piercat naveln! ÄNTLIGEN. Känns bra med lite ny metall.
Måste bara få säga att jag hade en helt perfekt dag igår också.
Fick gjort saker i skolan (wow), träningen gick fantastiskt och Linda
joinade mig så vi njöt av varsin milkshake efteråt. I love you.
Och nu är det såhär då va.. Att jag inte orkar med listan längre!
Haha, inte så förvånande va? Iallafall. Smart som man är så gör vi en
snabb-genomgång av resten istället. :) Enjoy!

Dag 11 - min favoritresa.
Definitivt Spanien för snart 6 år sen.
Halva släkten var med och det var bäst!
Dag 12 - något jag saknar.
Värme, Lycksele och den gamla goda tiden.
Dag 13 - mina favoritskor.
Det är nästan sorgligt vad som hände med dom.
Glömde packa ner skorna på träningen en gång så..
Mina favorit dojor är någon annans nu. :(
Dag 14 - något jag önskar att jag gjorde mer.
Umgicks med fler kompisar, träna och skriva.
Dag 15 - det här får mig att skratta.
Disneyfilmer, kompisar, familjen och jag själv.
Eller någon med sjukligt dålig humor! ;D
Dag 16 - mina rädslor.
Mörker, att förlora en nära, det "okända"
så att säga och att bli totalt nobbad.
Dag 17 - min favoritplats.
Lycksele - no doubts. Annars Göteborg på somrarna,
mycket finare och mindre grått här då!
Dag 18 - min önskelista.
En grand danois valp, mobil, ny plattång och kläder.
Ni vet, sånt som är sååå himla typiskt. :D
Dag 19 - mina drömmar.
Alltså, jag tar saker som det kommer, väntar och ser!
Men något jag vill är att kunna klara mig själv,
efter gymnasiet och sådär. Vill kunna utveckla
min röst också, sjunga bättre än vad jag gör nu!



Kommentarer
Postat av: Fellnert

Tycker att alla svaren skulle ha varit ''Jakob <3''



Men det där duger också!



fast.. Dag 14 - något jag önskar att jag gjorde mer.

Jakob <3



Am i right? hehe.. ;)

2011-03-03 @ 17:10:13
Postat av: Maria "Miss B" Algotsson

Hahaha, men käft ditt kåte fan! <3

2011-03-04 @ 15:28:30
URL: http://shinebow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0