God-världens-sämsta-morgon typ.

Hahah, jag och lillebrorsan missade bussen. :(
Varför vi gjorde det är bara löjligt.. Mackan kunde inte bestämma tröja!
Ha. Och nu står han och säger att han vill ha en onepiece. Jag. ska. strypa.
Anyways, så jag sitter här nu. Först tänkte jag skita i allt som har med idag att göra.
Men sen blev det "amen whatehell, jag försöker åka iallafall!" fast neeej,
då säger Vanja att det ändå inte är någon idé att jag tar mig ner till Lerum själv.
Dear god: aldrig haft en sån här rörig morgon. Så jag tar lite extra sovmorgon,
åker till skolan vid lunch eftersom klassen ändå är och badar redan!
Dock gör min piercing ont, så ja, kanske lika bra. Snabb uppdate. Tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0