Söndag/måndag, yä!

Sååå var den här helgen också över! Måndag igen. Känns inte så.
Vädret har varit alldeles för fint för att vara på en måndag! Anyhow.
Igår fyllde världens underbaraste människa och vän 15 år gammal.
Min fantastiska lillasyster: Linda Holm. <3 börjat tröttna på hennes namn nu?
Well, deal with it! Var på "kalas" hos henne och alla släktingar tjosan trosan.
Det var jävligt trevligt faktiskt! Dom var la där i några timmar,
åkte hem en efter en. Till sist var det bara Sofie kvar så vi skulle upp till
Sjövik för att äta middag hos brorsan och lämna av henne. Var dom hemma?
NÄ. Så hela bilresan for nothing. När vi kom hem igen åt vi hamburgare dock,
som smakade en aning för salt. Men det var gott. Sen låg jag och degade med
Lindus hela kvällen/natten, vilket var nice as always. Hoppas du hade en fin dag, pys!

Idag då.. Började dagen med bild. Fick VG på en uppgift och latade mig.
Slutade runt 15:15, då åkte jag med Linda och plusmorsan till Backaplan!
Där blev vi avdroppade, åkte till Nordstan och käkade subway.
(Fruuuktansvärt god macka det där, mumsfillibaba!) efter det strosa vi ba runt.
Jag köpte schampoo till min piercing lulz. Runt 7 joinade Bellah oss,
efter att vi letat som galningar efter Lasars-jävla-freakin-dansskola.
Då gjorde vi inbrott i GP-huset där vi skulle plocka upp Becka. ;D
När hon väl kom (tog ett bra jävla tag) så drog vi mot terminalen.
Aldrig skrattat så mycket på en måndag tror jag. Det var så sjukt roligt.
Långt inlägg men inte ofta det händer nu för tiden så.. Puss & kram :D


Kommentarer
Postat av: Fellnert

Ojoj! Vart visst mer än 5 rader, duktig flicka! haha ^^

2011-03-28 @ 22:57:33
Postat av: Linda

Ihihihi, bästaste måndagen & söndagen på länge ! <3

2011-03-29 @ 20:49:00
URL: http://musicfreak.devote.se
Postat av: Maria "Miss B" Algotsson

Hahah ja<3

2011-04-03 @ 22:37:57
URL: http://shinebow.blogg.se/
Postat av: Jossi

Subway är bra skit!

2011-04-28 @ 01:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0