It's MY day, woopwoop!


Klockan var 01:32, den tolfte mars, 1995. Eva Maria Algotsson föddes.
YOU KNOW WHAT THAT MEANS RIGHT!? It's my birthday! ;D


Dear god.. Känner på mig att den här dagen kan bli väldigt lyckad.
Hade vääärldens bästa skoldag igår, tack vare polare och klasskompisar!
Jag menar, vem blir inte glad när ens närmaste gått och slängt upp lappar
på dom flesta väggar i skolan med bilder på mig på? Så, det blev en HEL del
grattis i förskott igår. Tappade till sist räkningen - big time. Det var många!
T.o.m 6C grattade mig när jag gick igenom deras klassrum för att ha mina
första, muntliga nationella. Som faktiskt gick jävligt bra. ;) awesome awesome!
När jag kommer hem väntade en annan liten kompis, nämligen Jakob
(som för övrigt ligger och sover nu, bu) som ska vara här tills på måndag!
Senare idag kommer också dom finaste flickorna i världen över & firar med
mig, min familj och.. Jakob. Host. Nej men det kan nog bli grymt! Ciao. :D


Bilden som satt uppe över hela skolan. Haha, I love my friends! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0