I'm going down, down, down.

Sådääär! Nu har jag äntligen landat efter helgens håll-i-gång.
Som ni kanske förstod i förra inlägget så fyllde jag sweet 16 i lördags!
Det var hur nice som helst. Fick en 24 tummare till datorskärm och blommor.
Plus riktigt gött sällskap! Mina typ 3 bästa vänner samlade på en och samma plats,
inte alltid det händer. Så min födelsedag var helt wicked med en sönder säng,
döva öron och mycket tårta. :D jag älskar mitt liv så himla mycket ibland.
Igår hade vi studiedag också. Spenderade dagen med Jakob som
skulle hem igen på kvällen, efter jag lämnat honom på tåget blev det
Gråbo för min del. Linda hade sett skräckfilm. Snacka om att den tjejen ska
vara glad över att hon har mig! Anyways.. Skolan idag då. Inget direkt nytt
att rapportera på den fronten. Måste plugga. Nationella i biologi imon,
samt HK-prov på torsdag. Someone, please - KILL ME!


"I shot for the sky,
I’m stuck on the ground.
So why do I try, I know I’m gonna fall down.
I thought I could fly, so why did I drown?
Never know why it’s coming down, down, down.

Not ready to let go
,
'cause then I'd never know.
what I could be missing.
But I’m missing way too much,
So when do I give up what
I’ve been wishing for."

Kommentarer
Postat av: Lindus holmus

Fjant. Tänkte faktiskt oxå skriva den texten på min blogg idag c:

2011-03-15 @ 22:29:00
URL: http://musicfreak.devote.se
Postat av: Fjant

Pwnad.

2011-03-17 @ 17:46:55
URL: http://shinebow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0