Genom eld!

Nytränad, nyduschad och jag har ätit kyckling med ris! Gött.
Träningen idag var fan den roligaste vi haft, älskar vårt lilla gäng! :D
Gick hem ifrån skolan idag också dock, min mage tar kol på mig.
Hoppas att illamåendet och dom jävla kramperna slutar innan jag dör.
Anyways! Torsdag imon.. Snart fredag.. Sen lördag, woopwoop!
I love it. Veckorna flyger bara iväg, även fast det inte känns som så ibland.
Nu ska jag lyssna på en intressant konversation mellan Jakob och hans
lillebrorsas nya tjej, Mikaela. ;) godnatt everyboty!


"Brukade hata mig själv,
måndag-fredag blev en kedja kring min fot.
Men det är nånting ikväll som får
mig att tro att vi kan gå genom eld."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0