För alla gånger..

"Ett liv utan mening, ett liv utan hopp.
Om jag valt en annan väg, hur kunde det ha gått?
Vet inte vart jag är, har vandrat fel väg.
Försöker hitta mig själv men finner inget här.
En tom själ som svävar själv i mörker.
Mitt liv är som taget ur dramaböcker.
Försöker ta mig i kragen och lösa mina problem.
Men ingenting går som jag vill, nej allting går bara fel.
Jag vet hur det känns att aldrig komma någonvart.
För i hela mitt liv har jag stått kvar på samma hållplats.
Jag kollar upp mot skyn, den är blå, men över
mig är det ett åskmoln. Så nu lever jag här i en
försvunnen värld, för jag orkar inte bära mitt svärd.
Så jag lever i misär. Ja, jag lever i misär."


Fan va jag älskar Söder. Helt sjukt va bra den killen är.
Onödigt inlägg. Jag är deppad så in i helvete. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0