Angels/losing/sleep

Jag har nästan haft en skit dag. Inte fått något gjort i skolan & det suger.
Fick skippa sista lektionen eftersom jag var blek som ett jävla lik,
mådde sjukt dåligt. Så jag gick hem till Linda och väntade på henne där!
Hennes sötnos Pixel låg alldeles nyduschad och blöt på mig i soffan.
Vi hade en jättemysig stund! Sen kom dramadrottningen hem och skrek
över några muffins. Men efter det hade vi det ganska så rejält trevligt. ;D
Var hos henne till 5, då var det dags för utvecklingssamtal. Jippi!
Är nog en utav få människor som gillar den sortens utvärdering.
Anyways, allt såg la bra ut där! När jag kom hem ringde en viss liten Jens
till mig, vilket i princip gjorde min dag. Tack för det gamle vän.
Nu ska jag tycka synd om Jakob som tjötar hål i huvudet (<3) på mig! Ciao.
P.S - Camilla fyller 16 idag. Grattis på dig, finis!


"Oh, it looks like the war was in your head,
not your heart. Just when you think it's
figured out, well, it all falls apart."

Kommentarer
Postat av: Fellnert

TYCKA SYND OM MIG? DET VAR JU DITT FEL XD!

2011-03-22 @ 21:46:19
Postat av: Maria "Miss B" Algotsson

DET VAR DITT FEL, BASTARD

2011-03-22 @ 22:21:50
URL: http://shinebow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0