Va hände med sommarn & mitt goda humör?

Väckte nyss min kära lillebroder till liv genom att dra ner honom ur sängen,
på ett iskallt golv och satte sedan ett bandymål över honom. Han blev inte glad.
Hans kommentar var "Jag var vaken till 5 och det där var INTE ett neutralt uppvaknande!"
I love myself <3 jag vet att jag inte bloggat på nåra dagar men har inte orkat.
Pappas dator är ju - som många vid det här laget vet - stenålder seg, verkligen.
Under dom senaste dagarna har jag spenderat för mycket tid med Markus,
varit med Linda och spelat skate3 något sjukt galet mycket. Man blir beroende!
Mår dock kasst idag eftersom jag har ångest över att mina nycklar fortfarande är
putsiväcki och jag är så himla lat. Yes.. Ha ett bra liv folks, ciaosan!


"If you were a beautiful sound,
in the echoes all around,
Then I'd be your harmony.
And we'd sing along with the crowds,
beneath the candy coated clouds.
A strawberry avalanche -
please crash over me."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0