Sunny, WO!

http://www.youtube.com/watch?v=xoVRPngoLHM
"Fest hos Mange", asså vad i helvete är det som skapas nu för tin!?
Aja, anyways and anyhow! Onsdag idag och det är en dag att minnas.
För att jag idag tog mitt första dopp för i år! Det var faktiskt jävligt gött!
Haft 2 riktigt trevliga dagar nu igen vilket är näiz. Mackan och Linda är inte
helt fel att hänga med asså, två rejäla snurrgubbar. Jag menar, alltid lika kul
att bli inlåsta i en lägenhet när man precis ska dra till bussen eftersom farsan
låste nederlåset och glömde av oss innan han drog till Österlen, javisst serröh!
Det är precis det man vill råka ut för en såhär fin dag. Älskar att sommarn börjat
for real nu dock :D Min käraste lillebror vill också hälsa "jag vill önska alla snurrisar
en jättego och snurrig sommar! hell yeah! ;D"
Eh, japps.. Hoppas folket blir socialt
nån jävla gång och vill träffas snart, tycker att  det är på tiden fan! Saknar Bella som
är i Dalarna - fortfarande. That bastard. Jaja, hon gullar med nån 08 så varför inte!
Ha det chill folks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0