Mucho bieno helg sí!

Ska börja med att säga att jag hade en mycket mycket bra lördag!
Tog det lugnt hela dagen, fick träffa nykomlingen Akilles och åkte sedan
in till stan för en kvällstur med Mackan, farsan & Lindus! Vi tog en glass
vid Poseidon och gick sedan till Schillerska gymnasium för att ta en titt där
och well.. It's freakin AWESOME, man! Snyggare skola får man leta efter, mhm!
Hoppas jag kommer in helt och hållet. :D Igår var jag och la familia ute på Vrångö,
även kallade "The wrong island" och hade det sjukt jävla lysande trevligt!
Kom hem runt halv 10 nån gång och drog direkt ut med skejtarproffset Mackentors
och chillade omkring till 11 nån gång. Så en väldigt lyckad & mysig helg faktiskt!
Idag, vettefan vad jag hittar på, känner mig ganska ensam.. Aja, ha det!


Gullegrisen själv fan! Fasters lilla ögonsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0