Mjä, vill bara sova som törn-freakin-rosa.

Åååååh va jag är trött! Det verkar ju inte vettigt. Det senaste dygnet har
jag sovit 13 timmar, efter bootcampen och sådär. Ändå känner jag att jag
utan tvekan skulle kunna slänga huvudet på tangentbordet och ba däcka!
Så jävla sliten.. Hungrig är jag också, men pappa kommer inte förrän halv 7.
Vad är detta för liv egentligen!? Suck.. Bootcampen förresten var mysig
men ganska ovärd. Man la ca 5 timmar på en vandring för att spendera några
ynkla timmar i en skog. Dock var det verkligen sketa trevligt att sitta där runt
elden med halva klassen, eftersom det blev typ 2 läger när vi väl var framme.
Det är ett minne man definitivt inte kommer glömma i första taget! :)
Idag skulle vi åkt till Askim men det blev inte av pga det ständiga regnet.
Istället blev det film i skolan, vilket funkade, I guess. Jag fick bara se halva,
eftersom (nu kommer stora nyheter här!) jag skulle bli intervjuad av en kille
från Lerums tidning! Heja mig! Nejmen han ville bara prata med en 9:a som
kunde berätta om lite allt möjligt, utan att bara svara "Eh.. Jag vet inte" typ.
Så då bestämde lärarna sig för att jag var rätt person för honom! Feels good. :D
Blir till att färga håret senare men nu ska jag fan koka nudlar utan att faila. Köss.


"And now when all is gone,
There is nothing to say.
And if you're done with embarrassing me,
On your own you can go ahead tell them.

Tell them all I know now,
shout it from the roof tops,
write it on the sky line,
all we had is gone now.

Tell them I was happy,
and my heart is broken,
all my scars are open.
Tell them what I hoped would be,
impossible, impossible."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0