Kristi himmelsfärden dårå.

Att jag inte bloggat på 6 dagar, vad kan det betyda!? Ja juste,
Jakob was in the house! Ehm.. Det här kan jag nog med all ärlighet
säga var min bästa k-himmelsfärd nånsin. Inte för att jag tänkt
någe vidare mycket på det förut, eftersom jag knappt vet varför
det är en helg. Hmhm. Anyhow! Jakob kom till mig i torsdags kväll,
men jag tyckte synd om honom, för att jag bara var sur & grinig.
Dock släppte det efter typ 2 dar så efter det flöt allt på helt lysande!
Vi har som vanligt inte gjort mycket, bara chillat och njutit av det
fenomenala vädret som bjudit på närmare 30 plus varje jävla dag! :D
I lördags dock var vi och klippte mig och åkte sedan till Vrångö på kvälln.
Vi fick bevittna en helt sagolikt vacker solnedgång, tillsammans med papi
och snurrgubben - Mackan. Och igår kom det jag väntat på så länge;
ÅSKA! Det blixtrade så att hela mitt rum lös upp och mitt adrenalin
bara pumpade. Finns fan inget mer himmelskt oväder, speciellt inte när
man faktiskt får dela det med en man bryr sig om och en burk cider!
Tiden rinner ju trots allt iväg när man har roligt så idag vart det dags
att vinka hejdå på terminalen. Nu sitter Jakob förhoppningsvis hemma
hos sig och jag sitter här. Framför en TV-skärm. Dataskärmen är kaputt.
Well, time for some sleep, imon blir det bootcamp med 9B-C! Pusshai.


Kommentarer
Postat av: Fellnert

Du gjorde en vanligtvis helt obetydlig helg till den mysigaste och bästa helgen på länge för mig, Det slog blixtar om oss när vi kysstes - bokstavligen ;P



Btw, skulle jag kunna få några av de bilderna från Vrångö? typ några på mig och dig samt nån fin bild på solnedgången? :)

2011-06-08 @ 00:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0