En hel del uppdatering :D

And once again I'm home! Den här gången känns det dock segare än
någonsin, i princip. Det är sött och så att morsan vill spendera tid med mig
men i Trosa är allt så lugnt att man inte vill lämna det. I LOVE TROSA!
There - I've said it! Tänkte köra igenom ett gäng bilder nu och uppdatera om
vad jag sysslat med sen i.. Tisdags trorja! Ja, så gör vi!

I tisdags gjorde vi inget särskilt, förutom att vi drog ner på stan för att käka
middag med Dennis och Louise. Astrevligt tyckte jag, sköna människor,
grymt sött par! :) vi tittade även ett tag på "Silent hill" i stugan, men den var
kass så D&L bestämde sig för att cykla hem innan det blev för mörkt.

I onsdags chillaxade vi fram tills senare på eftermiddan. Då drog vi till
Nyköping för att bli bjudna på restaurang! Helt galeeeeeet go mat!
Tack Lena, du söta människa, för den kvällen! (Och för allt annat också btw.)



Torsdagen ägnades HELT åt shopping! Inte för min del direkt, men för Jakobs.
Även fast en plötslig regnskur dränkte ner oss så flög pengar åt alla håll och kanter
så nu lär han inte behöva nya kläder förrän om 1 år! Lyckades självklart plocka
på mig något jag också, 2 par fake-converse. Även en parfym, luktar grymt!


Senare den kvällen gick vi över till Gösta. En skön prick som är vän till Fellnerts!


Och tja.. Så kom fredagen, alldeles för fort. Jag satte mig på tåget ifrån Södertälje
redan 08:04 imorse. Resan gick relativt snabbt och det vart full rulle dirr! Morsan hade
nämligen planerat en skön eftermiddag vid Aspen. Det var la gött att ligga där ett tag
men resan dit var det värsta jag varit med om. Anyhow, skön utflykt!


Jag och morsan slappnade av när vi kom hem på balkongen. Lyssnade på skön
musik och bara tog det lugnt som fan! Mackan kom sen och drog med mig ut på ännu
ett av mina uppdrag som hans personliga fotograf. Vilket var helt okej, love ma broh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0