R.I.P, sötnos.

God jul i juli till er mina ytterst få bloggläsare! Sitter vid Jakobs jävla cepe
tangentbord och skriver atm. Åkte upp till Trosa igår och än så länge är
det lugnt & skönt. Lär fortsätta med mitt lilla uppehåll på bloggandet antagligen,
så ha tålamod, på onsdag eller torsdag åker jag hem igen! Lite tråkiga nyheter också..
I fredags hittade jag en av mina käraste kompanjoner död. Keso har lämnat
Jorden och gått vidare. Han blev bara 1 år & 2 månader, så jag hoppas innerligt
på att han inte var sjuk och att han slapp lida på slutet. R.I.P älskling.


16/05/10 - 22/07/11. Jag hoppas du har det bättre nu.

Kommentarer
Postat av: Lindus

Åh, pluttisen ♥

2011-07-24 @ 17:31:26
URL: http://musicfreak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0