Något overtrött!

YO WATTAP TJENA! Sitter här och övertröttar mig på internet!
Borde egentligen slagga. Ska upp halv jävla 10 imon för att ge mig ut
till playan och bli brun men nej, just nu är snacka med folk viktigare. :o
Måste ju hjälpa min lilla bästavän också som är nervös inför träffen med "J",
som han kallas. Förut hade jag och morsan fixat ihop en in i helsike go kräftskiva!
Vart proppmätt på allt gott, mums. När jag sedan satte mig här hittade jag några
gamla låtar med Chemical Vocation som jag HELT glömt! Lyssnade på't för typ
4 år sedan så man får värsta nostalgi trippen, soft. En utav låtarna är
Chemical Vocation – Conversus Locus, lyssna, helt klart värt det. :D godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lindus

Jag kommer dö :$

2011-07-31 @ 12:54:34
URL: http://musicfreak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0