Memories that I hopefully will not forget. :D

Jag börjar få riktigt ont i nacken av allt detta datorsittande..
ANYHOW! Satt här och försökte muntra upp mig själv med lite goda tankar!
Tänkte dela med mig av dom 3 goaste moments jag hade förra veckan.

Numero 1: Jag, Macks & papi var ute på en nattpromenad.
Hela vägen var full av paddor. När vi stannade till för att ta en närmare
titt på en utav dom, hoppar han en meter, sätter sig där och bara sitter.
Tills några minuter senare då han spretar på bakbenen
som en häst och kissar ner sig. OSLAGBART!


Nummer 2: Jag satt på en spårvagn och spanade in en kille på sätet breve.
Han flyttade nämligen på sig hela tiden och verkade lite spänd.
Vid en hållplats ställer han sig upp. När dörrarna öppnas står där ute en söt blondin,
som han snabbt som fan springer ut & kysser, och hoppar sedan på vagnen innan
dörrarna stängs igen. Tjejen utanför följer vagnen en bit och vinkar
som en apa på crack. Det var nog det sötaste ever.


Number 3: Linda & jag satt i soffan när min bror - Markus -
sätter igång "Fest hos Mange". I takt till musiken dansar han i vägen
för TVn så Linda slänger ur sig: "Men flytta på dig, Mange!"
och inser sedan sitt misstag, medan jag dör av ett ganska gott skratt!

Kommentarer
Postat av: Lindus

HAHAHAHA HEMSKT XD

2011-07-14 @ 22:05:48
URL: http://musicfreak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0