Det blir ba paj utav det hela!

Kom in för en stund sen. Var på en sväng till parken med Kitty & Akilles!
Den killen måste ha en skruv lös nånstans, har aldrig sett en hund som
är så galen i tungor som honom! Lite skrämmande fetish där nästan. :o
Imon följer jag med honom till veterinären också, för en vanlig grund-check!
Vad ska man hitta på resten av veckan dååå.. Inte fan vet jag. Morsan är på
G att skapa ett mirakel i köket nu dock: rabarberpaj. Jag dör över lukten.
Ska nog ta en titt över axeln och se hur det går där ute! KÖSS.


Jag tänkte prata lite snabbt om en sak också! Ni vet hur jag nästan ALLTID tar bort
halva mitt ansikte? Det är liksom.. En vanesak. Det känns bättre på ett sätt.
Vissa personer (som jag) kan ju anse att man har en snyggare sida av sig själv eller
hur fan jag nu ska uttrycka det. Sååå det är därför jag halverar allting! Just sayin'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0