Chillaxing relaxing yao.

TJENIS! Livet rullar på helt okej här i Trosan. Jag och Jakob tar det lugnt
och tar verkligen dagen som den kommer. Vi käkade middag runt
7 halv 8 idag liksom, talk about being in chillin-mode. :D
Vi lagade till en smarrig äggröra och bacon, fan va gott det vaaaar.
Efter det drog vi till stugan igen och på vägen hittade jag den största skal-snigel
jag någonsin stött på, ni får se en bild nån annan gång! Så när vi ännu en gång
slagit oss ner i stugan satte han sig och spelade och jag beslag tog hans telefon.
Blev helt addicted till ett spel vid namn "Fruit slice" eller något dylikt.
Snacka om beroendeframkallande! Så sjukt simpelt men maxat kul!
Rekomenderas starkt till er som har en android mobil. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0