Brist på ork, ideér och blogg-uppdaterings-egenskaper yao.

Haha hej bloggen..................... Nu var det ett litet tag sen. Igen.
Jakob har varit här nu sen förra fredan och det verkar som att han
kommer fortsätta vara här ett antal dagar till! På tal om förra fredan förresten,
så vill jag bara säga att det. var. awesome. Ni folks som var hos mig förtjänar
det bästa, I love you guys. <3 definitivt en fest att komma ihåg asså!
Just alldeles nu sitter jag helt nyvaken som en fräsch sommarblomma. Eh..
Funderar på saker man kan göra en halvtaskig dag! Det är nog dags att vi
hittar på något åtminstone, suttit inne way too much. Aja, snabb uppdate här,
ha det bäst på en mange fest, puss :D


Fin bild på mig och Jakob, tihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0