Ännu en awesome shopping runda!

I den här värmen känns en snabbis till affärn som ett maratonlopp.
Blev ingen strand för mig och familia idag, vädret vände plötsligt. :/
Inga sura miner för det dock, åkte in till stan istället och gjorde FYND!
Och förutom det på bilden så köpte jag  världens bästa plattång. <3

Tröja = Lindex
Skor = H&M
Bikini = H&M
Grått linne = Cubus
4 par trosor = H&M / Cubus
Stickad/virkad tröja = Carlings


Ge gärna en extra blick till väskan eftersom det är en gåva från min storebror!
Fick den imorse, skeeeta praktisk och snygg som fan. Köpt på Freeport / Adidas. :D


Köpte den här också på H&M - simpelt är gött!

Kommentarer
Postat av: Lindus

JAAAAAAAA NY PLATTÅNG! <3

Awesome clothes (A)

2011-07-31 @ 22:20:20
URL: http://musicfreak.devote.se
Postat av: M

Hahah ja, så nu kan jag ta den gamla jag hade hos morsan till pappa så slipper vi den jävla rakapparaten till plattång! YEPPI :D

2011-08-01 @ 00:31:04
URL: http://shinebow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0