Ain't nothing gonna break my stride!

It's official: Kitty has left the building! Ja.. Så börjar den här dagen
också komma emot sitt slut. Har varit en dag fullspäckad av saker 24/7
(förutom den lilla timmen jag fick för att titta på film, blev "Tangled" för
typ hundrade gången!)
och det har sina konsekvenser! Vart ju veterinären
runt 2, stackars lilla Akilles fick höra att han var ful. Vafan är det för en jävla
veterinär som säger så till en hund!? Är det inte ganska självklart att man är
en djurvän om man väljer det yrket? Nä usch & fy. Han skötte sig jättebra
i vilket fall, frisk förutom eventuella allergier. Efter det tog jag den här timmen
off men fick snabbt rycka ut igen för att vara hundvakt. Wich I looove by the way,
så klagar inte direkt! Runt 8 kom Kitts hem till oss, så vi slog oss ner i soffan och
tittade på "Paul" med Mackan. Hahah ganska lustig film faktiskt, ni borde se den!
Nu så tjatar - ännu en gång - Jocke på mig att vi ska gå ut. Jag är trött och orkar inte,
men eftersom jag är en helt okej kompis, så ska jag göra det för honom!
Och för att han ska sluta kalla mig för bög. Pusshei! :D


Random.. Pic som jag tog på Mackan förut. I kinda like it!
PS: listen to that track yao! En av dom skönaste låtar som finns.
http://www.youtube.com/watch?v=5D7r_n5m7QE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0