You know that japanese guy?

http://www.youtube.com/watch?v=lLqTOpl1XnA
DEAD BY APRIL HAR ÄNTLIGEN SLÄPPT EN NY J*VLA LÅT!
Jag är kär på nytt. Som alltid när det gäller dom gossarna.

Jag som inte trodde att den här dagen kunde bli nå bättre!
Ibland överraskar livet verkligen en. Haft en bra dag för att vara måndag liskom,
inte så ofta det händer. Medan alla andra varit riktigt deppiga har jag varit på
alldeles strålande humör! Mitt resultat på förra veckans franska prov var absurt.
Dock lät jag inte det tynga ner mig alltför länge! Ansträngde mig verkligen när vi
spelade ett verb spel och fick komplimanger av Jaquline för att jag var så duktig.
Det + mitt MVG på krönikan om vargjakt gjorde mig på gott humör igen. :D
Pratade med mormor för en stund sen också, var skönt att höra hennes röst.
Saknar den lilla kärringen.. Aja, ska spela sönder min lilla, fina gitarr nu!
"Wake me up when september ends" ska sitta innan februari, så är det bara.
(Är helt kär i bilden nedanför, HAHAHA, så himla klockren!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0