Two good days in a row, something's wrong. Or not?

Tisdagen har inte varit helt fel heller. :D Började en halvtimma tidigare dock.
DET var pest. Älskar mina få sovmornar som vi faktiskt får av hela mitt hjärta!
Var slappt när vi kom till skolan ändå så varför klaga? Vi hade en.. Tja..
Vi kan la kalla det föreläsning, med basisten från Hammerfall, Magnus Rosén!
Det var lite annorlunda och shit heliga pomfritt vad han kunde spela bas.
Okejokej, visst, han har spelat i 32 år så nånting måste ju ha fastnat! Still insane.
Efter det var det uppstart på det nya projektet Våld och.. VOF nånting, glömmer alltid.
Låter som att det kommer bli två väldigt uttrycksfulla och spända 2 veckor framöver. ;D
På torsdag kommer det en man som överlevde andra världskriget som ska prata med oss.
Är taggad! Han måste ju ha sjukt mycket att säga, lär bli grymt. På tal om taggad,
imon börjar jag äntligen träna! Åh herregud, nästan orgasmlikt va skönt att få dansa igen.
Jisses.. Nu ska jul-fläsket bort asså. Hoppas alla har det lika gött som jag, pusshai!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0