Dag 1 - Presentation av mig själv.

Okej, då börjar vi med den där listan nu då! Inte för att det finns
alldeles för mycket att berätta om mig men.. Vi gör ett försök. :D


Mitt fullständiga namn är Eva Maria Algotsson och jag föddes den 12/03-95.
Även fast jag heter Maria så verkar folk inte särskilt förtjusta i att kalla mig det.
Oftast är det Marialdo, Majsan, Buffeln eller något annat utav mina löjliga 15 smeknamn!
Har blå/grå ögon, är halvfinsk, 1.76 cm och räknas som en jävligt djup men sprallig person.
Älskar att finnas där för mina vänner och att kunna hjälpa till så mycket som möjligt.
Det kan dock bli lite problematiskt ibland. Tar mig oftast vatten över huvudet och tror
att jag kan hjälpa alla. Glömmer att ta hand om mig själv och blir då deprimerad.
När jag väl tänker på mig själv och mår som bäst är jag antingen med Linda,
andra nära vänner eller med min fantastiska familj! Har en absolut dröm farsa,
en morsa med en äkta finsk attityd och 3 oslagbara bröder. Finns inga bättre människor.
En annan sak som får mig att må bra är att vara i dansstudion. Har dansat streetjazz
sen augusti förra året och jag.. Finner inte ord för hur snabbt jag föll för det. Grymt.
Förutom min passion för dans älskar jag också att sjunga, skriva texter, teckna & fotografera.
Finns inget bättre än att få uttrycka sin kreativitet och fantasi utan någon sorts gräns.
Skulle gissa på att det var allt! Kan ju inte skriva en hel novell liksom. :)
Nu ska jag äta upp min pizza och titta på någon trevlig film. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0