Dag 9 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med..

Det är ofta jag skulle vilja se annorlunda ut. Dock tänker jag inte
på någon direkt då, utan bara på vilka förändringar jag vill göra.
Men om någon så skulle det vara Ashley Tisdale. Utan tvekan, faktiskt!




Okejokej, jag har inte uppdaterat på evigheter!
Eller på en vecka för att vara exakt. Känns fett weird iallafall.
Varför har du inte bloggat då, Maria? Jo, för att jag har varit
med den mest fantastiska killen på hela jordklotet, Jakob
Och i måndags var det ju alla hjärtans dag. Som jag sagt säkert
1000 gånger förut så firade jag 3 års-dag med Lindus Holmus!
Vi käkade en så in i bomben god macka på subway, efter det tog
vi en sväng till Los Angered där vi köpte glass, maränger & kolasås.
Fy fan så jävla gott. Vart en riktigt lyckad dag & natt! Älskar dig, plutt.
Nu är jag otroligt uttråkad och gör den här lilla grejen nedanför för skojs skull!

Du:
Namn: Eva Maria Algotsson
Smeknamn: Marialdo, Mariapia, Majsan ect.
Piercingar: Läppiercing, naveln på ingång!
Tatueringar: Noes, men vill ha.
Längd: 176 cirkus.
Skostorlek: 40-41.
Hårfärg: Svart.
Är du kär i någon: Nästan.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Japp!
Tänker du på självmord: Haha, lifes too good.
Tycker andra att du är attraktiv: Konstigt nog, ja.
Dricker du: Nån gång ibland.
Använder du droger: Nepp.
Röker du: Nope.
Vilket shampoo använder du: Head & shoulders typ.
Vilken parfym använder du: Adidas "Floral dream" eller CK.
Vad är du rädd för: Döden, totalt mörker och småkryp.
Gillar du att tvätta: Gör någon?

Din/ditt första:

Operation: Rör i örat, var inte gammal då!
Piercing: Läppen.
Sport du började med: Balett, om det räknas, haha!
Husdjur: Miso & Mirri, katter.
Semester: Danmark? Fast riktiga var la Spanien.
Konsert: Första riktiga konserten var Tokio Hotel -10!

Har du någonsin:

Kysst en främling: Haha, nja.
Tappat bort glasögon/linser: Jag ser bra utan, tackar!
Brutit något: Nyckelben & mina tår 3 ggr.
Rymt hemifrån: Hell yes.
Röntgats: Jajemensan!
Gråtit när någon dött: Mhm.

Senaste:
Film du hyrde: Shrooms, HA!
Film du köpte: Do not remember..
Låten du lyssnade på: Salem Al Fakir - I'm so happy :D
Låten du hade på hjärnan: JAYKAY - Princess.
Program du tittade på: Melodifestivalen!
Personen du tänkte på: Ganska självklart - Jakob.

För eller emot:
Långdistansförhållande: Emot, det suger.
Självmord: Osäker faktiskt.

Favorit:

Mat: Tacos eller vadsomhelst med kyckling!
Låt: Just nu är det Dead by april - More than yesterday, grrrrr!
Sak att göra: Hänga med gött folk, musik, dansa & annat.
Dryck: Skulle gissa på mjölk.
Bil: Chrysler 300C i rött.

Har du nånsin:
Ljugit för någon: Tyvärr.
Varit i slagsmål: Självklart.

Antal:

Gånger du varit kär: 2, men aldrig på riktigt.
Gånger ditt hjärta brustit: Tappade räkningen för flera år sen.
Hjärtan brustit på grund av dig: Fråga dom jag sårat.
Ärr du har på kroppen: Väldigt många, mest på knäna & ett skarpt vid näsan.

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Vaknat, ätit frukost & suttit här.
Var det kul: Absolut inte, haha!
Hur tidigt stiger du upp: I slowmotion & hoppas på att det blir en bra dag.
Gillar du att slåss: Sometimes, om jag är förbannad.
Är du seriös: När det gäller och väldigt ofta!
Var har du ont: Alltid någonstans.
Använder du hårspray: Ibland.

Favorit:
Salt eller surt: Salt!
Gillar du ketchup: Usch, nej!
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Jappjapp!
Stockholm är: En fin stad förorenad av idioter.
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti.
Ett land jag helst vill besöka: Grekland - Kreta!

Kommentarer
Postat av: Jossi

Förorenad av idioter, huh..? ;)

2011-03-30 @ 20:40:26
URL: http://jheiskanen.blogg.se/
Postat av: KJL! :D

Sjukt cool header :D

2011-03-30 @ 20:51:49
URL: http://kjl.blogg.se/
Postat av: BAH

nice blogg, kolla gärna in min och kommentera;)kram!

2011-03-30 @ 21:08:33
URL: http://madeinindia.blogg.se/
Postat av: amanda ~ annasdotter

hon är snyyyygg :D jag skulle nog vilja vara Greta Gris ;)



kika gäärna in i min humorblogg, HEHE :D

2011-03-30 @ 21:15:12
URL: http://annasdotter.se
Postat av: Ida

Fint hår hon hade :D

2011-03-30 @ 21:19:41
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: elina

bra blogg :D kolla min, flera tävlingar kommer innom kort!

2011-03-30 @ 21:26:32
URL: http://eeeliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0