Dag 8 – Den frisyr jag trivs bäst i.

Vi kör lite allmän info här i början, om min helg, eller vad tycks?
Jag har inte bloggat på 4 dagar, är så grym på det här!
Men iallafall. Lov nu och det är så himla prisa gudarna skönt!
Hade en astrevlig fredag med Asgarv aka Linn, älskar den tönten.
Igår bestämde jag mig för att följa med mamma och lillebror till Gråbo.
Dom skulle ha allmänt mys hos Susanne och på nåt jävla vänster
lät det skönare än att stanna hemma ensam en lördagskväll!
Så jag och Gabban roade oss med film hela kvällen, väldigt nice.
Idag åkte vi hem till Eriksbo igen och har i princip bara degat.
Dagens inlägg handlar ju om vilken frisyr jag trivs bäst i!
Skulle vilja säga att det är som på bilden, eller bara plattat.
Nu blir det ännu mer disneyfilm för mig, skönt att få tankarna på annat.



Kommentarer
Postat av: baananahead

Maria, jag vill ha bättre uppdatering,

går in varje dag och så händer det ingenting, blir ju deppig av att inte få träffa dig och så kan du inte ens berätta vad du gör om dagarna?

Love yah :D

2011-02-18 @ 10:33:47
Postat av: Maria "Miss B" Algotsson

Hahah, älskling, det kallas att ha en Jakob runt halsen! Har inte haft tid ;)

2011-02-20 @ 10:55:56
URL: http://shinebow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0