Dag 7 – I min handväska.

Tja.. Nu är det ju såhär att jag inte använder en såkallad "handväska."
Men i mina fickor kan man hitta sådant som borde ligga där!
Så vi gör la en liten lista på det istället, för det är som min väska:

  • Busskort x 2
  • Tuggumin
  • MP3
  • Nycklar
  • Uppsatser, infolappar etc.
  • Bank/ID-kort
  • Vantar
  • Läppsyl
  • Pennor & sudd
  • Hårsnoddar
  • Mobilen, ofcourse
Hoppas fan att det var allt för woah, vad mycket som får plats i en jacka!
Idag hade vi ett litet matte prov typ. Fyfan va värdelösa jag & Linn är.
Det gick så kasst att vi bara satt och skrattade tills vi grät efteråt.
Vilket var jävligt skönt, för det satte spår för en fortsatt trevlig dag! ;D
Snart dags att promenera till bussen, time to dance!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0