Dag 5 – Min bästa vän.

Eftersom det är dags för 5:an nu så vill jag passa på att säga
grattis till min bästa vän. Linda, hoppas du och Linus får det fint!


Ni som inte förstått att min bästa vän heter Linda Marika Holm Azemi,
är från och med denna stund stämplade som efterblivna. :D
Finns nog inte mycket som jag inte sagt om den tjejen redan..
Hon är verkligen allt och lite till. På vartenda sätt och vis som finns!
Det har gjort att vi inte alltid kommit överens eller betett oss som krambjörnar,
men i 3 år har vi hållt ihop och tagit oss igenom allt som ställts i vår väg.
Även om det känns som att vi dragits isär ibland, så har vi alltid hittat tillbaks.
Och det är härligare än något annat i världen. Jag vet inte vad jag skulle
ta mig till utan Linda. Precis som hon sa så vet man ju inte vad man inte
skulle klara sig utan, så länge man har det liksom. Dock så vet jag att mitt
liv inte skulle se ut som det gör utan en underbar lillasyster vid min sida.
Det är inte många gånger som hon kan uttrycka hur hon "känner för mig."
Men det gör inget, för när hon väl visar det så blir jag helt euforisk!
Låter kanske skumt men så är det. Jag blir överlycklig när hon berättar
hur mycket jag betyder för henne och sådär! Folk brukar tro att vi är lesbiska.
Gör inte mig nåt, för om jag nu var homo så skulle jag friat till Linda för länge sen.
Min pappa brukar titta på oss och säga att vi beter oss som ett gift, gammalt par..
Haha, vilket jag tycker är riktigt lustigt och sant! Well, I guess that's it.
Jag har lovat dig, Lindus, att föralltid finnas här för dig. Och det löftet ska jag hålla.
Du är min andra halva, min soulm8 och tjejen jag vill spendera mitt liv med!
Hoppas du vet det. Puss & kram skumbanan, jag älskar dig.



Kommentarer
Postat av: Lindus holmus

Ihihihi, made my day (A)

Jag älskar dig, forever and always! ♥

2011-02-06 @ 19:43:37
URL: http://lindusholmus.blogg.se/
Postat av: Lindus holmus

& tack btw, för de där med Linus ;D

2011-02-06 @ 19:45:14
URL: http://lindusholmus.blogg.se/
Postat av: Maria "Miss B" Algotsson

hahah, pusselipusss gullet <3

2011-02-06 @ 19:48:41
URL: http://shinebow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0