Dag 4 – Mina passioner.

Den här är verkligen inte svår för fem öre. Mina passioner!

Det handlar ju i grund och botten om något man verkligen brinner för.
Det som får mitt hjärta att slå är musik, dans, fotografering och svenska.
Kanske låter lite konstigt att jag skriver svenska men så är det!
Det är mitt absoluta favorit ämne i skolan och jag älskar det högt. (a)
När vi har en uppsats vi ska skriva eller om vi bara ska diskutera,
så har det blivit så illa att min puls ökar stunden som vi börjar.
Samma sak om jag sitter hemma med en penna och ett skrivblock.
Eller sitter framför ett tomt word-dokument på datorn,
mina händer bara flyger fram över pappret och tangenterna!
Oftast lyssnar jag på musik när jag gör det. Även i skolan.
Går ingenstans utan min älskade mp3. Lovar att jag får panik då!
Ibland händer det att man slänger in några sköna moves om det spelas
en härlig låt, eller så sitter jag ba och vickar på huvudet i takt till tonerna.
Sjunger gärna med också, vilket är något jag älskar att göra för mig
själv och i sällskap med goda vänner. ;D Lite allmänt tråkigt inlägg
det här men det måste ju göras. Hoppas alla får en go helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0