Get away

Okej, idag har jag pluggat rumpan av mig. Ska bli så jävla skönt när
alla jävla skit prov är över. Vill bara sova och ligga kvar i mitt lilla moln
till säng varje morgon utan att känna ångest över att missa bussen.
Åh - låter som äkta kärlek i mina öron! Hakuna matata. <3
Anyhow. Övrigt händer det inte mycket. Bloggtorka. På fredag ska jag
dock släppa tankarna på allt plugg och gå på Lüsserocken med Linda.
Blir nog fiesta på lördag också. Vänner får bli mitt lugnande medel helt enkelt!


PS: Hollywood undead () är inspiration till bilden.
Är helt besatt av dom igen. Vilket är underbart, TEHE.

"I can't keep going,
can't keep going on like this,
they make me sick,
and I get so sick of it.
Cuz they wont let me,
they wont let me breath.
Why can't they let me be?

Why can't they let me be,
why dont I know what I am?
I force this hate into my heart
cuz its my only friend.
My lips are sewn shut,
I watch my self bleed.
They push and pull and
its killing me within."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0