Första av mellandagar

Om jag glömt din födelsedag, inte svarat på dina sms eller om din värld
gått under utan mig (vilket jag tvivlar på) så ber jag om ursäkt!
Nämnde ju som sagt att jag skulle vara med Jakob och det har jag varit
tills klockan slog 07:42 imorse då han lämnade Göteborg i sitt tåg.
Varit 5 minst sagt intressanta dagar och det har varit underbart!
Orkar inte gå in på en mer detaljerad historia men ni hajar nog grejen. :D
Idag var jag på min första mellandagsrea-tur med lillebroder tuck,
vi hittade lite grejer som vi är nöjda med! Här har ni några av fynden:




Sammanlagt
Maria:                        Markus:
- 2 tshirts                   - 2 tshirts
- 1 ring                      - 1 hood
- 1 stickad tröja       - 1 par gråa byxor
- Guitar hero skiva
- Hårsnoddar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0