Om du vill ha mig..

Very off day, fer sure. Säger som Linda sa "det är en konstig dag!" typ.
Haft en alldeles underbar dag egentligen, ändå är det något som tynger.
Efter endast 5 timmars sömn släpade jag mig upp till duschen och när jag var
klar gav vi oss ut på jakt efter Mackans blivande telefon! Vi hamnade lite överallt
men nu är hans mobil beställd iallafall. Efter hemkonsten var jag barnvakt till
Akilles i 2 timmar. Vi tog en skön promenad vid ån och tittade på film.
Han låg och sov på mig, den lille snarkarn! Blir mys framför TVn med en nostalgisk
Tom&Jerry påse sen med lillebror. Sitter och lyssnar endast på svenskt just nu,
som till exempel Lars Winnerbäck, Håkan Hellström och Kent så varför gör inte
du också det? Ha det gött, puss och kram skumbanan.

"Och jag undrar vad som
händer i vår del av stan.
Vinden håller tal vid en hamburgebar.
Den har blåst sig trött
och alla pojkar har gått hem.
Och du va sötare än dom,
men jag slängde bort dig igen,
jag slängde bort nån slags vän.

Om du vill ha mig -
nu kan du få mig så lätt."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0